RSS

Thursday

Гуанзны охин..

Тэр үйл явдлуудаас хойш яг 1 жил өнгөрчээ. Сайхан газар,, Одоо бодоод байхад инээдтэй ч сайхан дурсамж л юм даа.






Гуанзны охин


Алуагийнхаа төрхийг би чинь
Анх гуанзанд харж билээ
Алматыд төрсөн аавын охин чамдаа
Аяс аясаар сэтгэл минь алдарчээ

Зүгээр л чамтай ярилцахыг хүснэ
Зүүд нойрондоо бас хайрлахыг ч би хүснэ
Зөв бурууг нь мэдэхгүй ээ Би эндээс явмааргүй байна
Зөөлөн харцанд чинь дурлажээ Би чамаа холдмооргүй байна

Хайртай гэдгийг Казакаар юу гэдгийг хэлээд өгөөч хайрт минь
Хагацмааргүй байна гэдгийг Монголоор юу гэдгийг шивнээд өгье чихэнд чинь
Хамаагүй ээ надад тэр Аллах тэнгэр чинь
Хуцах юм бол Будда Аллахад хайртай байсым хонгор минь..


З. Болор-Эрдэнэ -- 2010.01.18

3 comments:

  1. Юм аа ухаж яваад олсон, уншсан чинь бүр татлаа..

    ReplyDelete
  2. гоё л бичсэн байна шд ,сүүлийн 4 мөр нь :D

    ReplyDelete
  3. казакаар би чамд хайртай гэхийг "мен сенi сүйемiн" гдийн ш дээ

    ReplyDelete